MegaDuel.cz

Recenze digitálního fotoaparátu Canon EOS 1300D

Digitální zrcadlovka Canon EOS 1300D je nejlevnější DSLR fotoaparát z dílny japonského Canonu, který nahrazuje předchozí model EOS 1200D určený pro všechny začínající fotografy. Cenově dostupná zrcadlovka nabízí relativně kompaktní a lehké polykarbonátové tělo s uhlíkovými vlákny, kde najdete řadu základních ovládacích prvků pro snadné a poměrně rychlé... celá recenze.

Recenze digitálního fotoaparátu Canon PowerShot G7X Mark II

Canon PowerShot G7X Mark II je inovovaný model oblíbeného digitálního kompaktu PowerShot G7, který opět nabízí dostatečně velký jednopalcový obrazový čip. Prvním rozdílem, který na první pohled uvidíte oproti staršímu sourozenci je užitečný grip zajišťující výrazně lepší ergonomii držení fotoaparátu. Z dalších novinek jistě nepůjde přehlédnout výklopný a plně dotykový 3" TFT displej o rozlišení 1.04 milionu bodů, který se nově vyklápí nejen směrem nahoru o 180°, ale zároveň i směrem dolu... celá recenze.

Recenze digitálního fotoaparátu Canon EOS 100D

Digitální zrcadlovka Canon EOS 100D patří mezi nejmenší a zároveň také nejlehčí jednooké zrcadlovky řady EOS. Kompaktní konstrukce fotoaparátu je vyrobena z pevného plastu v kombinaci s hliníkovou slitinou. S ohledem na velikost a tvar těla se zrcadlovka v menších rukou stále dobře drží a dokáže také nabídnout i použitelné ovládání. Na těle najdete zrcadlový hledáček typu pentamirror zobrazující cca 95% fotografované scény a pevně zabudovaný 3" (úhlopříčka 7.7 cm) dotykový TFT displej o příjemném... celá recenze.

Recenze digitálního fotoaparátu Nikon D3300

Digitální zrcadlovka Nikon D3300 patří mezi přístroje zaměřené na amatérské nebo zároveň i začínající uživatele a přímo navazuje na oblíbený model D3200. Plastové tělo fotoaparátu vyztužené uhlíkovými vlákny nabízí tradiční konstrukci s intuitivním ovládáním a povedenou ergonomií. K celkově příjemné práci s tímto fotoaparátem přispívá větší zrcadlový hledáček typu pentamirror s 95 % pokrytím fotografované scény a 0.85x zvětšením... celá recenze.

Recenze digitálního fotoaparátu Nikon D5300

Digitální zrcadlovka Nikon D5300 patří do rodiny pokročilých DSLR zrcadlovek určených pro amatérské a středně pokročilé fotografy. Základním prvkem fotoaparátu je obrazový snímač CMOS formátu DX (APS-C) o rozměrech 23.5 × 15.6 mm s rozlišením 24.2 MPix, který není vybaven antialiasingovým (AA) filtrem a nabízí tak zvýšený počet detailů v každém snímku. Vysokou rychlost zpracování včetně redukce šumu dále zajišťuje výkonný... celá recenze.

Recenze digitálního fotoaparátu Sony CyberShot RX100

Nový fotoaparát společnosti Sony se na první pohled příliš neliší od ostatních digitálních kompaktů na trhu. Při detailním prozkoumání ovšem zjistíte, že tento malý přístroj nabízí celou řadu pokročilých funkcí. Sony DSC-RX100 se řadí mezi pokročilé digitální kompakty vybavené nejen plně manuálními funkcemi, ale zároveň schopností pořizovat kvalitní fotografie i při... celá recenze.

Hledáte dárek pro blízké? Využijte rady, tipy nebo nápady a vyberte ideální dárek pro ženy, originální dárek pro může nebo oblíbený dárek pro děti.

Srovnání digitálních fotoaparátů

Novější recenze / Starší recenze